zaterdag 4 januari 2014

Crochet Along ( haakmaraton )

Crochet Along 

( haakmaraton )

week 1

Zo ik doe mee aan een haakmaraton 41 weken lang haken naar een patroon die je elke week krijgt, een hele uitdaging voor iemand die eigenlijk een dummy is op haakgebied , het is niet dat ik nooit gehaakt hebt jazeker wel als kind zijnde, maar veel meer dan eigenlijk gewoon wat lossen haken kende ik niet.
Dus de termen lossen, vast, halve vaste, stokje , dubbele stokje enz enz waren voor de helft van mij een raadsel.
Maar tegenwoordig bestaan daar natuurlijk duidelijk uitgelegde boekjes voor en hebben we tegenwoordig ook nog eens het internet of nog veel beter You Tube , ff inkloppen in het zoek programa dubbel stokje haken en kijk je krijgt meteen een waslijst aan filmpjes te zien je hebt het ze zo voor het uitzoeken
Dus ik wil hiermee laten zien dat zelfs Dummy`s op gebied van haken ook iets kunnen doen inplaats van als zoveel mensen onder ons denken, dit kan ik echt niet , ik kan niet eens haken, ik bewijs hiermee het tegendeel met een beetje wil en doorzettings vermogen kan ook jij haken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten